Tuesday, September 21, 2010

Ok då..

Eftersom jag just nu fick reda på något som inte var så kul kan jag väl lika gärna skriva ner allt skit här.. Det är ju det en blogg är till för..

I morgon är det begravning. Min moster gick bort den 1:a September. Jag hade inte så bra kontakt med henne, men ändå gör det mig ont att min pappa är ledsen.. Min pappa är inte ledsen ofta och den enda gången jag sett honom knäckt var det som om hela min värld rasade samman. Min starka pappa var ledsen och grät som om hans hjärta hade brustit. Det gjorde fysiskt ont i mig att se hans förtvivlan och inte kunna trösta. Inte ha några ord att lätta sorgen med. Det var som att få en chock, jag fick inte luft, jag kunde inte röra mig.

Tanken på att förlora något av mina syskon är helt omöjlig för mig att tänka.. De ska alltid finnas där, de är ju min styrka.. Tanken på att förlora min dotter är ännu värre. Den är så svårt att min hjärna inte ens kan tänka den fullt ut...

Den kommer vara en tung dag i morgon.. Med allt som hänt och allt som är tungt just nu så kommer i morgon baseras på att bara försöka komma upp till ytan igen.. Känns skönt att kunna ha en dag bara för att gå igenom alla dessa jobbiga känslor och sen kanske bli av med några av dem.. Synd bara att man bara skrapar lite på ytan varje gång..

No comments:

Post a Comment