Sunday, September 19, 2010

Mysig Söndag

Ser fram emot en trevlig tjejkväll.. Haha.. Kommer dock ha tjejkväll med mig själv.. Min Lindah kommer inte hem förrän onsdag natt.. *snyft*
Så i kväll blir det skumbad, manikyr, pedikyr och ansiktsbehandling.. Ska bara skämma bort mig själv..

Jag har funderat lite på varför jag är så enormt bitter på mitt ex ibland.. Vissa dagar är allt hur lugnt som helst, andra dagar vill jag trycka ner honom i skoskaften och verkligen göra illa honom.. Borde egentligen inte bry mig.. För varför slösa energi på något så löjligt som en människa som inte uppskattar dig? Jag menar.. Borde det inte vara lättare att lägga den energin på något annat.. (jag säger inte att han var ensam om att vara korkad i det förhållandet utifall att någon anser att jag beter mig som ett offer)

Har försökt tänka igenom vad som egentligen har hänt i mitt liv under de (snart) 3 år jag bott i den här stan.. Kanske är det så att det jag går igenom nu.. alla mina problem, med migsjälv och andra, kanske bara är något man måste igenom oavsett vem man är som människa..

Kommer spendera nästa vecka med att träna, plugga och göra mig enormt vacker inför fredagen då det är dags för 'Utflyttningsfest'.. Lindah ska lämna mig snart och vi vill passa på att festa loss lite innan..

Pojkarna kommer också till stan, något jag verkligen sett fram emot.. Finns inga som får mig att känna mig så speciell som dem.. De är fruktansvärt trevliga männniskor allihop och jag hoppas det blir mycket folk på fredag..

Hade köpt en liten present till mitt ex som fyller år, men kom på att min present, som han gav mig, gick till mat och jag har fortfarande inte fått tillbaka den, så jag vet inte om jag ska ge honom något mer än blommor.. Å andra sidan är jag inte en 'fin flicka'.. så jag kanske ska skita i det helt och hållet..

No comments:

Post a Comment