Monday, September 6, 2010

Längesen

Har haft fullt upp hur länge som helst känns det som. Jag pluggar hjärnan ur mig samtidigt som jag bygger upp mitt sociala nätverk.

Kan lägga till at jag och Michaela har fått en drink döpt efter oss.. Den är helt underbart god..
Smakar som milkshake.
Det flirtas oavbrutet, vilket verkligen behövs.. =D

Om nån vecka kommer mitt livs största kärlek tillbaka till stan.. Har verkligen saknat honom..
Har det hänt något mer i mitt liv då.. Hmmm..

Jag har fått en blomma.. Vilket var helt underbart och överraskande.. Jag älskar när killar tänker efter och bara överraskar en på det sättet..

Mitt ex gav mig ett presentkort när jag fyllde år (sällan att han tänkte på blommor eller dylikt om jag inte fyllde år liksom) Men det presentkortet fick jag lösa in för att köpa mat till oss och jag har fortfarande inte fått tillbaka min present.. Det suger lite.. Men sån var han och det är därför man är 'singel' nu..

I natt kommer vi nog åka till Ängsö och leka spökjägare.. Kommer bli helt underbart.. Får se hur många vi blir.

Börjar känna det som att jag tigger när jag frågar en människa gång på gång om den vill komma hit.. Så nu tänker jag aldrig fråga mer.. Personen har fått flera chanser och jag är inte den som har tålamod.. Sorry..




Denna lilla rackare mötte oss när vi anlände till vår Bungalow

No comments:

Post a Comment