Tuesday, September 21, 2010

Ångrar mig

Skulle inte ha löst in min födelsedagspresent för att köpa mat åt oss.. Men så där går det när man har dåligt med pengar en månad. Är fortfarande lite förbannad över att jag sa till honom att han behövde sätta in pengar och han avfärdade mig.. Sen när jag påpekade att jag faktiskt köpt mat för födelsedagspresenten jag fått fick jag svaret 'Men varför sa du inte det hade jag satt in pengar'..
Snacka om att jag höll på att explodera då.. Jag fräste lite snyggt att 'Jag sa faktiskt till, men du sa att vi kunde handla på söndag' (observera att maten var slut på tisdagen och jag löste in presenten på torsdagen för att vi skulle slippa äta nudlar) Hade varit kul att se hur han reagerat om jag skitit i att köpa mat..
Aja skönt att vara av med den delen av förhållandet i alla fall, även om jag saknar andra delar..

Har i alla fall hittat ett par snygga vinterskor på Bianco.. De kommer lägga undan dem åt mig på torsdag.. Får väl kosta på mig en egen liten present då.. Som tur är finns det i alla fall någon som har köpt en riktigt fin, men väldigt sen present.. Love him for that..

Måste även tacka Niklas för den bästa födelsedagspresenten på länge.. Hade kunnat tacka mitt ex, men det visade sig ju att den födelsedagspresenten gick till något helt annat.. Så jag avstår nog..

No comments:

Post a Comment