Thursday, September 23, 2010

Isabelles fredag, Planering!

Den kommer givetvis börja med att jag vaknar (hoppas jag). Efter att ha piggat på mig lite och hoppat i lite kläder ska jag möta upp Emilie på stan.. Där blir det shopping och allmänt tjejprat..

Ska köpa en snygg klänning eller tunika och kanske ett par läckra skor.. Beror på om andan faller på eller inte.. Ska även uppdatera min sminkkollektion.. Det var ett tag sen jag bytte färger nämligen och jag börjar tröttna på dessa diskreta färger i bruna toner..

Eftersom mina saker fortfarande är borta måste jag även köpa nya borstar.. Kanske till och med kostar på mig ett läckert läppstift.. Men vi får se..

Efter det blir det hem och äta för att senare hoppa i ett varmt bad.. Kommer förmodligen vara nere på stan igen innan kl 17.. För att träffa mina vänner och prata lite skit innan de intar scenen på BMB.
Var månader sen jag var på afterwork och erkänner villigt att det verkligen är något jag saknar.. Tyvärr påminner stället mig lite för mycket om mitt ex, vilket gör att jag undviker det och några andra ställen i stan.

Jag och Lindah har blivit lite av pubmänniskor hellre än clubmänniskor. Går vi ut så spenderar vi kvällen på Pitchers tillsammans med våra underbara bartenders.. Vi kommer inte svika dem i morgon heller.. Så fort afterworken är överspelad drar vi oss tillbaka till standardhaket och varvar ner..

Om andan faller på så gör oss gärna sällskap..

No comments:

Post a Comment