Tuesday, September 21, 2010

Har försvunnit saker

Min ena rougeborste och en flytande eyeliner har försvunnit... Jag blir vansinnig.. Vet att jag såg dem här igår morse..

De enda som har varit här sen dess är Lindah och hennes syster och INGEN av dem skulle vara så dum att de tar mina saker.. Det vet jag..

Men hur kan de ha försvunnit.. är ju inte som att de kan ha följt med Lindah, för den ena grejen stod i min sminkväska och den andra i badrumsskåpet och hon skulle aldrig ta dem därifrån utan att fråga och de kan inte ha ramlat ner bland hennes saker av misstag heller.. Så vart är dem??

Vart de än är vill jag ha tillbaka dem omedelbart.. Men ingen kan ju ha tagit dem för så lågt är jag säker på att varken Lindah eller Michaela skulle sjunka.. Såna här försvinnanden gör mig så jävla förvirrad och jävligt irriterad..

Har även försvunnit läppstift för Lindah, men det har hänt tidigare och då passerade det betydligt mer folk här än igår.. Vad fan är det som händer här egentligen??

Jag är även en sån människa som numer ALDRIG lånar andras sminksaker, vilket gör att jag är väldigt rädd om mina. Så när de försvinner blir jag misstänksam och irriterad som fan.. Jag kan säga upp vänskap för en sån sak.. Alla får givetvis låna mitt smink och tillbehör, men att ta dem ur lägenheten är det dödstraff på...

Låt mig klargöra igen att jag tror INTE att min rumskompis eller hennes syster tagit något.. De är fina människor.. And I like them.. =)

No comments:

Post a Comment