Saturday, November 13, 2010

Tagga!!!

Ok.. Nu kommer detta gå över till en jäklig blandning av träning, mat, sluta röka och allmänt förvirrad blogg.. Har lovat min dotter att jag ska sluta röka innan sommaren, lovat migsjälv att gå ner 15 kilo innan nästa jul och lovat min kära Lindah att följa med på turné.. Såååååååå spara ihop lite pengar, äta nyttigare mat och träna utav attans..

Nu när jag är hos mamma blir det mild träning 2 ggr i veckan (Cayennes sjukgymnastik med modifikationer till mig).. Ska börja följa med mamma ut på promenad varje dag, men behöver nog ett lite högre tempo..  Sen väntar Zumba och pilates när jag kommer hem, plus styrketräning..

Mitt i det där har jag slutprov och nya studier som väntar.. Kommer påbörja Psykologin och Spanskan.. Ser verkligen fram emot det..

Som sagt.. Om någon har bra idéer gällande effektiv träning hör gärna av er.. Vill bli vältränad..

No comments:

Post a Comment