Wednesday, November 17, 2010

Populärt

Pratade med Lindah idag.. Var så skönt att höra hennes röst.. Händer så lite här uppe att man nästan måste titta på färg som torkar för att roa sig..

Vill tillägga att 6% av alla som läser min blogg använder Sony Ericsson, med andra ord gillar man tydligen att läsa min blogg när man är ute på vift.. En eloge till er.. Tack för besöket, undrar om ni är lika desperata efter underhållning som jag eftersom ni läser den här bloggen.. Finns väl bättre saker att göra..

Vill säga hej till dig som sitter med 3's mobila bredband, nämner inte stad.. Jag vet vem du är.. Sluta rota i mitt liv om jag är så jävla hemsk som du säger till alla som lyssnar.. eller kan det vara så att du saknar mig så in i norden att du bara måste kolla vad jag gör.. Såg även besöket som gjordes från Symphony BTW!!

Ett shoutout till It gymnasiet.. Stäng ner bloggen och börja jobba..

Enköping står för 26% av besöken och har varit inne på den här sidan mer än vad jag har.. Stackare.. Men kul att jag är så intressant fortfarande.. Bite Me!!!

Nu åter till de trevliga sakerna.. Mår som en liten prinsessa.. Har gått ner 4kg på tre dagar.. Nej, det är inte magsjukan.. Haha..
Har även varit stark och valt bort saker som inte varit så bra för mig.. Duktiga jag.. <3
Saknar min Lindah väldigt mycket och räknar ner dagarna tills jag kan åka hem och göra mig redo för fredagar med Lindah igen.
Saknar även mit favvoställe i stan.. Undrar om jag är lite saknad där.. hehe..
London hägrar och jag längtar så det gör ont i kroppen tills jag får krama om Chris igen.. Var evigheter sen sist.. Tror det var året du brände mig med cigaretten.. Haha.. Har ärret kvar på armen.. Som en evigt 'bästa vän' smycke.. It, just like you, will be a part of me forever..

1 comment: