Thursday, November 11, 2010

Ni vet den där drömmen ni har

när ni hatar att vakna.. Drömmen som är perfekt, den verklighet ni vill leva i... Såna drömmar har man för sällan..

I stället har jag drömmar där man slår någon som gjort en illa.. Man slår, sparkar, biter och klöser.. Ingenting verkar ta på dem. De bara står där.. De känner inte din smärta, de får inte ett märke efter dina naglar.. Såna drömmar som du svettig vaknar ur med tårarna rinnandes nedför kinderna..

De drömmarna är inte farliga.. De bearbetar bara sånt man känner, men inte orkar ta itu med när man är vaken.. Jag är tacksam för de drömmarna.. De hjälper till..

"I just poured my heart out
there's bits of it on the floor
And I take what's left of it and rinse it under cold water
And call him up for more


And I say baby, yes I feel stupid to call you, but I'm lonely
And I don't think you meant it when you said you couldn't love me
And I thought maybe if I kissed the way you do, you'd feel it too


He said I'm sorry
so sorry
I'm sorry
so sorry


He grabs my wrists
as my fingers turn into angry fists
and I whisper why can't you love me, I'll change for you
I'll play the part


And I say baby, so I feel stupid to call you, but I'm lonely
And I don't think you meant it when you said you couldn't love me
And I thought maybe if I kissed the way you do, you'd feel it too


He said I'm sorry
so sorry
I'm sorry
I am sorry"

Jag kan inte göra annat än att andas och vänta på drömmarna..



 I natt hade jag dock en bra dröm, en dröm där jag absolut ville stanna kvar.. Jag hade det så bra, jag kände mig så glad och lycklig.. Ska tilläggas att sällskapet nog hade mycket att göra med det.. Och NEJ det var inte som ni tror.. den hade inget med sex att göra...
Min kompis Lindah var med och vi träffade några vänner till henne.. Det var ett stort hotell som senare blev en båt.. haha.. Gillar hur miljön kan ändras iett ögonblick, men personerna och handlingen i drömmen bara fortsätter som att det var det mest naturliga i världen..

Ska suga lite på den drömmen ett tag till..
Sköt om er alla..

No comments:

Post a Comment