Wednesday, April 6, 2011

Tack!!

Jag vill tacka 'Landskrona' för de fina kommentarerna. Beklagar att språkbruket gjorde att jag inte kunde publicera dem.

Jag förstår att du har svårt att acceptera att vissa människor förändras och givetvis har jag gjort saker jag ångrar. De sakerna du pekar på har dock inte inträffat utan är en enkel bieffekt av skvaller.

Om du tar alla de saker du hört och drar ifrån ungefär 80% så får du en mer verklig bild av vad som hänt.
Att min blotta existens sticker dig så i ögonen att du känner ett behov av att nämna saker som du hört om för över 16 år sen är lite väl magstarkt, men jag tänker inte döma dig på något sätt. Jag kanske sårade dig på ett sätt som gör det svårt för dig att glömma och gå vidare.

Du skulle utan problem kunna kasta hur mycket skit du vill på mig,om det är det du behöver för att släppa vad det än var jag gjorde mot dig. Min mailadress är be_icy@hotmail.com och du är välkommen att höra av dig dit.

MVH Isabelle

No comments:

Post a Comment