Wednesday, January 12, 2011

Otäckt

Har drömt om mitt ex 3 nätter på raken.. Inte roligt alls.. Haha.. Vem vill tillbaka till det kaoset liksom??

Plus i kanten, har varit duktig och möblerat om idag, har även gjort 30 min Yoga, 20 minuter pilates och bara ätit ca 1800 kalorier idag.. Eller ätit och ätit... i de där 1800 är även Coca Cola inräknat..

Är jag duktig och fortsätter så här är jag 'fit for fight' när sommaren kommer..

Jag är enormt tacksam att jag har fattat den där enkla regeln 'Gör av med mer skit än du stoppar in' För tydligen är det många som har svårt med det..

Har helt enkelt bestämt mig för att det inte finns NÅGRA ursäkter för att låta vikten skada ens kropp.. Har man problem med ryggen eller knän eller höfter eller fötter eller något annat pga vikt, då ska man se till att göra något åt det..

Har en underbar tjejkompis som liksom mig vill komma i form.. Hon har ett dåligt knä (inte pga vikten, utan en skada) men inte gnäller hon.. Hon pressar sig framåt och kämpar på, vilket jag tycker är underbart..

Hon trycker inte i sig en hel pizza och försöker övertala mig om att hon har försökt med allt och ingenting funkar.
Det är den sääämsta och mest irriterande ursäkten av alla.. Okey, så du har försökt och inget funkar?? Då tycker du att det är oki att trycka i dig en hel pizza, två påsar chips, en massa godis och annat skit.. För inget funkar.. Så då kan man bara ge upp.. Lägg av..
Människor får gärna vara tjockisar, men stå för det i stället för att försöka ursäkta er.. Vill ni inte träna eller gå ner i vikt så älskar jag er för det..

Jag är rökare, mina vänner tycker det är jobbigt att jag röker (för min hälsa), men det skulle aldrig falla dem in att kalla mig namn eller gnälla på mig eller komma med andra kommentarer.. De älskar mig ändå.. Jag behöver inte ursäkta mig..
Så om man vill vara en tjockis och man trivs med det, varför skulle jag komma med kommentarer eller pikar eller titta dömande på dig för att du tar extra sås till maten?? I don't care, but don't eat it and then complain bitch.. You're beautiful, just stand for it..

Som sagt.. Lindah är fantastisk.. Inga dåliga ursäkter, inte ens när hon dratta på rumpan och skadade svanskotan.. Nej, nej.. hon var ute och promenerade ändå.. Full fart.. Got to love her.. Reeeeaaaaaaaally loooooove her <3

Nu tillbaka till skolans hej och hå.. Höres..

No comments:

Post a Comment