Sunday, January 30, 2011

Det var ett tag sen..

Ligger nybadad i sängen och bara har det mysigt. Ganska skön känsla faktiskt då man slitit arslet av sig för att få folk att sköta sina jobb.. Helt otroligt att vissa får behålla jobben när de inte kan hantera ansvaret... Snäll som jag är kommer jag inte sparka alltför mycket på dem.

Saknar Pitchers något otroligt mycket, men det är så mycket att göra nu att jag inte orkar dra mig ner till dit. Skulle behöva rensa huvudet lite snart känner jag, men det är bara jobba vidare..
Funderar på om de inte kan ta hit stället, bara för en kväll, så jag kan ordna med läxorna samtidigt som jag får busa med alla trevliga människor...

BTW Pissar på allt vad posten heter som slarvar bort saker. Fy skäms på er..

Har nu lyckats sluta röka och mitt mål för i år är inte så långt borta.. Kanske borde höja ribban lite. =D
Äsch, nu ska jag läsa ut min bok innan det är sovdags..

No comments:

Post a Comment