Sunday, January 9, 2011

För mycket att göra

Egentligen är det skönt att ha mycket planerat, men just nu känns det som att jag är mer snurrig än vanligt.. Det ska resas hit och dit, träffas en massa folk, pluggas ännu mer... I love it...

I morgon är det slutprov i Psykologin.. Det ser jag fram emot.. Har än så länge lyckats hålla grymt bra betyg, hoppas det håller i sig hela vägen..

Ser fram emot en grundlig massage, då min rygg har pajat ihop efter min senaste tripp.. Yogan går bra och jag börjar redan bli lite smidigare i kroppen. Kände mig som ett kylskåp ett tag.. Har gått ner ytterligare 3 kilo.. Så nu är det inte långt kvar till målvikten..

Vill bara berätta för hela världen att jag har världens bästa vän.. Niklas är en sällsynt liten pärla och borde egentligen få ett pris.. Han tvekar aldrig när det gäller något.. Seriöst vi har sån jävla bra respekt för varandra att jag nog aldrig kommer hitta en bättre vän..

Nu ska jag återgå till pluggandet och sen ta ett varmt bad.. I morgon kl 12 börjar allvaret..

No comments:

Post a Comment