Saturday, October 23, 2010

Jaså..

Vilken jäkla kväll det var igår.. Vet inte hur många människor jag pratade med och chockade under kvällen.. kramades med gästerna.. nöp tre killar i rumpan... blev buren ute på terassen.. fick 'smisk'.. fick träffa en kille som hade sin panna på näsan.. träffade en kille jag pratat med tidigare ang sensuallitet.. kramade om personalen på puben.. skrämde ett gäng asiater.. Fick rida på en rygg över ett övergångsställe.. Talade om för ett gäng Somalier att de inte skulle dissa mig bakom disken, för jag hade 'some junk in the trunk'..
Jag var med andra ord överallt och ingenstans, men alla hade roligt, jag mest...

Träffade nya vänner med andra ord.. Hehe

I kväll blir det nog lugnt.. Titta på film, äta lite käk, spela lite spel.. Kanske följa med frugan ut om jag inte hinner somna först.. Är lite slut efter gårdagen/kvällen/natten..

No comments:

Post a Comment