Monday, October 18, 2010

Älskar rykten

De sprider sig snabbare än vinden.. Har precis fått information om en tjej jag brukade vara vän med.. Är helt jävla otroligt så hon strular till det för sig..

Nu är jag en sån som anser att det aldrig är hela sanningar som blir till rykten, utan en liten del sanning som förvrängs pga avundsjuka och missunsamhet och sprids vidare i hopp om att skada 'offret'..

Om ryktet är till 3% sant så är det ändå tillräckligt för att kunna vara verkligt illa för henne.. Den enda missen som ryktesspridaren gjorde var att låta någon berätta det för mig, för hur det än är stannar ryktet hos mig och, efter att jag frågat henne om det, kommer jag att radera det från mitt minne. Ingen människa förtjänar att människor av ren idioti sprider rykten.. Tro mig, jag har varit på båda sidor av den vågskålen också.. Så försök inte reta upp er på att jag skriver så här genom att tro att jag inte vet att jag själv varit lika illa och lika illa ute..
Jag är fullt medveten om mina brister, de är ju mina..

Massor av kärlek till alla som stått ut med mig de senaste dagarna, jag vet att jag varit tråkig och osocial, men livet fungerar helt enkelt inte ibland..

No comments:

Post a Comment