Saturday, August 21, 2010

Vänner

Har några få kvar och dem är jag rädd om.. Några få som inte huggit mig i ryggen än.. Det är dem jag är rädd om.. Jag säger inte att allt är andras fel, jag är en svår människa att umgås med..

Som tur är finns det de som tar mig som jag är och de vänner kommer jag ta hand om.. De andra, som under senaste veckan valt att välja bort mig i förmån för någon annan, de tackar jag för visat intresse och hoppas att de får ett bra liv..

Kramar om er alla.. Nu får jag snart massa pojkar på besök och måste vara lite social.. haha.
Lindah och jag har bjudit in lite nya kontakter och gamla bekanta.. Bättre kan det inte bli.. Det bästa är att genom de nya vännerna slipper jag få in en speciell människa i mitt liv igen.. Tackar för det..

Puss

No comments:

Post a Comment