Thursday, August 19, 2010

Dagen före

Har gjort klart allt mitt skolarbete för dagen och håller nu på att ladda upp inför kvällen.. Jag och Niklas ska smita ner och gå på bio.. Det är lite vår grej att göra så..

Har upptäckt att en fd vän till mig börjat söka sig in mot staden där jag bor och sakta men säkert har hon börjat nysta upp lite av våra gemensamma vänner.. Det är kul att se på när de försöker ringa in en genom att ta de mindre inblandade först..

Den här människan är allt annat än välkommen tillbaka in i min närhet och mina vänner frågar alltid vänligt om det är ok att de ens godkänner henne som vän på FB.. Givetvis är det ok.. Hon har aldrig gjort dem något och det skulle aldrig falla mig in att lägga mig i vilka de vill umgås med.. Däremot har jag ju möjligheten att avstå från att umgås med dem samtidigt. Vilket i sin tur resulterar i att jag slipper bli inblandad i allt skit igen..

Mer konflikt rädd människa än denna kvinna finns inte.. Så när hon vet att hon gjort något fel, eller saker börjar bli jobbiga, då flyr hon.. Så undrar vad hon flyr ifrån denna gång eftersom hon vill byta stad..

No comments:

Post a Comment