Sunday, December 5, 2010

Är tacksam

Jag är tacksam för så mycket just nu, så jag vet inte vart jag ska börja.. Min absolut bästa vän sitter just nu vid datorn och spelar Starcraft 2, Själv sitter jag i soffan och lirar Dragon Age. Livet är lugnt och skönt och utan drama.. Kan ni tänka er..

Funderar på om beslutet att sticka en halsduk i stället för att dejta, var ett av de bästa besluten på länge. Problemet är att så fort man bestämt sig för det så dyker det upp världens goaste kille och bara charmar allt vett ur ens huvud.. Haha.. Men nä, är han intresserad på allvar så har han nog inga problem med att vänta tills halsduken är klar..

Jag är ytterst tacksam för Martin, även om vi bara pratar via facebook (och väldigt sällan) så smittar hans optimism av sig. Lovar att ta en tripp till Uppsala snart, så vi kan umgås ordentligt..

Nästa helg blir det kanske ett besök ner på BMB igen.. Vet inte om Lindah förler med då eftersom hon får besök, och besöket är lite känsligt av sig, så jag tvivlar på att han kan hantera någon som mig.. Jag har ju en tendens att skrämma småflickor... =D

Pitchers kommer få besök av lilla mig ganska så snart, jag älskar det stället. Personalen är underbar och jag kommer nog inte byta pub på vääääääääldigt länge.. David är helt klart den största anledningen till att jag fortsatte gå dit efter första besöket, men nu när man lärt känna resten av dem så är det som att ha en stor familj.. En eloge till ägaren som lyckats hitta en så fantastik personal..

Nä om man ska återgå till spelet och planera för en underbar vecka, med en jädra massa stickande.. =P

1 comment:

  1. Haha din tok! Jag hänger väl med!! Blire fredag eller lördag? :)

    ReplyDelete